GYIK

GYIK

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

RENDELÉSEKKEL KAPCSOLATOS TUDNIVALÓK

Hogyan rendelhetek?

Legkönnyebben az alábbi webáruházban tudsz rendelni regisztrációt, illetve bejelentkezést követően.

  1. Amennyiben még nem regisztráltál, azt a képernyő jobb felső sarkában található “Regisztrálok” gombra kattintva van lehetőséged megcsinálni.
  2. Amennyiben regisztrált felhasználó vagy, úgy a meglévő profiloddal a képernyő jobb felső sarkában található “Bejelentkezés” gombra kattintva, bejelentkezést követően van lehetőséged elkezdeni a vásárlást.

 

Hogyan működik a webáruház?

  1. A webáruházban a termékkategóriák között böngészve, kiválasztjuk a megfelelő terméket és opcióit (pl. máz, felirat, méret). A kívánt terméket a “Kosárba” gomb segítségével hozzáadjuk a bevásárlókosárhoz.
  2. Amint a bevásárlókosár megtelt a megrendelni kívánt termékekkel, úgy a képernyő jobb felső sarkában rákattintunk a “KOSÁR” feliratú mezőre. Itt azonnal ellenőrizhetjük a benne lévő termékeket.
  3. A bevásárlókosár tartalmának módosítására és a rendelés véglegesítésének elkezdésére a “Megrendelés” gomb megnyomása után van lehetőség.
  4. A “Kosár tartalma” megjelenő oldalon módosítható a rendelt termékek darabszáma, illetve el is távolíthatóak a rendelési listából.
  5. Ha a kosár tartalma megfelelő, akkor a “Megrendelés” gombra kattintva az “Adatellenőrzés” oldalon van lehetőség a regisztrációkor megadott fizetési és szállítási adatok ellenőrzésére és esetleges módosítására.
  6. A “Szállítási és fizetési mód” gomb megnyomásával a “Szállítási és fizetési mód” oldalon választhatók ki a listából a szállítás és fizetés részletei.
  7. A “Kosár ellenőrzése” gombot megnyomva a “Kosár ellenőrzése” oldalon még egyszer ellenőrizni kell a bevásárlókosár tartalmát. Az itt lévő “Megjegyzés” mezőbe lehet beírni a szállítással, termékekkel kapcsolatos további információkat (pl. kinek a nevére kérik a dedikálást, kerámiákon elhelyezett feliratok, stb.) Az általános szerződési feltételek és fizetési kötelezettségvállalás pontok kipipálásával és a “Rendelés véglegesítése” gombbal véglegesíthető a megrendelés.
  8. Ezután megjelenik egy képernyő “Sikeres rendelés” felirattal.
  9. Amennyiben online fizetési módot választottunk, úgy a rendszer elnavigál a megfelelő felületre, ahol sikeres fizetést követően véglegesedik a rendelés.
  10. Minden esetben emailben egy automatikus visszaigazoló emailt küldünk. 

 

Van lehetőség egyedi kerámiák rendelésére, ajánlatkérésre?

Igen, lehet rendelni egyedi kerámiákat. Természetesen reális keretek között kell gondolkodni, jégkorongos szobrot, lovas szobrot, Herendi porcelánhoz hasonló díszítettségű kerámia tárgyakat, stb. nem áll módomban készíteni. Főleg funkcionális kerámiákat lehet tőlem rendelni, mint amilyenek a webáruházban is megtalálhatóak. Az egyedi rendelés leadásának menete:

  1. Regisztrációt/bejelentkezést követően az “Egyedi rendelés” menüpontra kell kattintani.
  2. A megjelenő oldalon a “Személyes adatok fülön” meg kell adni a személyes adatokat (név, email cím, telefonszám) valamint egy idősávot, amikor keresni lehet téged személyesen a rendeléssel kapcsolatban. 
  3. A “Megrendelés részletei” mezőben lehet választani ajánlatkérés és rendelés leadás között. Ezt követően leírhatod, hogy pontosan milyen elképzeléseid vannak a kerámiákkal kapcsolatban. Szükséges beleírni a kívánt termék megközelítő méreteit, színét, mintáját, stb.
  4. A “Képfeltöltés” fülön van lehetőség képek feltöltésére. Amennyiben megtetszett egy minta, hasonló kerámiát szeretnél, mint az otthoniak, stb. akkor itt tudod megosztani Attilával a képeket. Egyszerre több fájl hozzáadására is van lehetőség a “File(ok) hozzáadása” gombbal. A rendszer előnézeti képet generál, de még nem tölti fel a fájlokat. Ezt egyenként megtehetjük a kép melletti “Feltölt” gomb megnyomásával, vagy pedig egyszerre, ha megnyomjuk a “Feltöltés indítása” gombot. Ha meggondoltuk magunkat, a “Feltöltés leállítása” vagy a képek melletti “Mégsem” gombbal leállíthatjuk a folyamatot.
  5. Az egyedi rendelés/ajánlatkérés a “Megrendelés részletei” fül alsó részén található “Elküldés” gombbal véglegesíthető. 
  6. Minden esetben emailben egy automatikus visszaigazoló emailt küldünk. 

Az egyedi rendelés leadását mihamarabb elkezdjük feldolgozni és a megadott kommunikációs platformokon (email, telefon), a megadott idősávban keresni fogunk ajánlatunkkal.

 

Hogyan módosíthatom a rendelt mennyiséget?

A bevásárlókosár tartalma a képernyő jobb felső sarkában található “KOSÁR” feliratú mezőre való kattintással tekinthető meg. Módosítására a “Megrendelés” gomb megnyomása után van lehetőség. A “Kosár tartalma” megjelenő oldalon módosítható a rendelt termékek darabszáma, illetve el is távolíthatóak a rendelési listából.

 

Honnan tudhatom, hogy biztosan sikerült a megrendelés?

A megrendelés a megrendelés leadása során a “Rendelés véglegesítése” gombbal adható le. Ilyenkor megjelenik egy képernyő “Sikeres megrendelés” felirattal. Amennyiben online fizetési módot választottunk, úgy a rendszer elnavigál a megfelelő felületre, ahol sikeres fizetést követően véglegesedik a rendelés. Minden esetben emailben egy automatikus visszaigazoló levelet küldünk. A levelezőrendszer beállításaitól függően a visszaigazoló email kerülhet a “beérkező levelek”, a “promóciók”, a “frissítések” vagy a SPAM mappába. Kérjük mindegyiket ellenőrizd, ha esetleg nem találod elsőre.

 

Nem találom a visszaigazoló emailt, mit tegyek, hol keressem?

Kétféle visszaigazoló email típus létezhet:

  1. Regisztrációt visszaigazoló emailt a rendszerőnk nem küld, így a regisztrációt követően azonnal elkezdheted a vásárlást a létrehozott felhasználóddal.
  2. Visszaigazolást a megrendelésről viszont minden esetben küldünk. Sajnos megeshet, hogy a levelezőrendszer nem a beérkező levelek mappába sorolja a megrendelésről érkező automatikus visszaigazolást. Ilyenkor mindenképpen meg kell nézni a SPAM mappában is. Be lehet a levelező rendszernek állítani azt is, hogy a későbbiekben az arról a címről érkező leveleket ne sorolja automatikusan a SPAM mappába. Amennyiben Gmail-es email fiókod van és aktiválva van a “Frissítések”, illetve a “Promóciók” fül, hogy automatikusan kategorizálja a beérkező leveleket, úgy a visszaigazolót nagy valószínűséggel valamelyikben fogod megtalálni.

 

Hogyan érdeklődhetek a raktárkészletről?

Az aktuálisan raktáron lévő termékekről az ügyfélszolgálaton a +3670/416-0749 számon vagy pedig emailben az attilambrus@gmail.com címen lehet érdeklődni.


Hogyan fizethetek?

A webáruházas rendelés véglegesítésének végén többféle mód is nyílik a fizetésre:

  1. Utánvétes fizetés a futárnak. Ebben az esetben a szállítási költség 2500Ft.
  2. Azonnali fizetés PayPal-on keresztül a megrendelés véglegesítésekor. Ebben az esetben a szállítási költség 2500 Ft.
  3. Fizetés banki átutalással. Ebben az esetben is 2300 Ft a szállítási költség. Az utaláshoz szükséges banki adatok megtalálhatóak a mindenkori Impresszumban.

 

A RENDELÉS ÁTVÉTELE ÉS HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS

Mennyibe kerül a házhoz szállítás?

A házhoz szállítás költsége változó:

  1. Ha előre utalásos fizetési módot választunk, akkor 2300 Ft.
  2. Ha utánvétes vagy bankkártyás (PayPal) fizetési módot választunk, akkor 2500 Ft.

 

Ha sikeres a rendelésem, milyen gyorsan várható a kiszállítás?

  1. Amennyiben a termék raktáron van, úgy mihamarabb megkezdjük a rendelés feldolgozását, és a futárszolgálatnak átadott időpontot követően a futárszolgálat által megadott időpontban történik a szállítás. Mi igyekszünk ilyen esetben a rendelés beérkezésétől számítva legkésőbb egy héten belül feladni a kívánt termékeket.
  2. Amennyiben a termék nincs raktáron, úgy elkezdődik a termék legyártása. Mivel a kerámiák kézműves termékek, ezért elkészítésük körülbelül 3-4 hétbe is telhet (korongozás vagy öntés, szárítás, mázazás, többszöri égetés, festés, stb.) Amint elkészül a kerámia, mihamarabb átadjuk a futárszolgálatnak.

 

Mikorra várható a szállítás?

A rendelések átvételére házhoz szállítással van lehetőség. A velünk szerződésben álló futárszolgálat a megrendelés során megadott címre szállítja ki a megrendelt termékeket az általa megadott időpontban. Ez általában a futárszolgálatnak történő átadást követő egy vagy két munkanap.

 

Van-e lehetőség személyes átvételre?

Személyes vásárlásra elsősorban az Attila által látogatott vásárokon és közönségtalálkozókon van lehetőség. Amennyiben megfelelő időben leadtad a megrendelésed, és szeretnéd egy ilyen esemény alkalmával átvenni a termékeket, írj egy email az attilambrus@gmail.com címre. Az emailben mindenképpen tüntesd fel a megrendelésed azonosító számát. 

 

Mire kell figyelnem a termékek átvételekor?

A termékek átvételekor figyelni kell arra, hogy nehogy törötten érkezzenek meg a kerámiák. Csomagoláskor mindent elkövetünk ennek megelőzésére (pl. ütődés csillapító csomagolás, “törékeny” feliratú matrica), mégis előfordulhat, hogy a szállítás során megsérülnek a termékek. Ilyenkor az alábbiakat kell tenni:

  1. Átvételkor a helyszínen jegyzőkönyvet kell felvenni az esetről, valamint fényképeket készíteni a törött kerámiákról. 
  2. Ezután a képeket és a jegyzőkönyvet el kell küldeni az attilambrus@gmail.com címre, hogy a káresetet be tudjuk jelenteni.
  3. Új kerámiák kerülnek majd kikézbesítésre.

A kerámiák újbóli kézbesítésének ideje raktárkészlettől függően változhat.

 

Mit tegyek, ha sérülten érkezik meg a termék?

Csomagoláskor mindent elkövetünk ennek megelőzésére (pl. ütődés csillapító csomagolás, “törékeny” feliratú matrica), mégis előfordulhat, hogy a szállítás során megsérülnek a termékek. Ilyenkor az alábbiakat kell tenni:

  1. Átvételkor a helyszínen jegyzőkönyvet kell felvenni az esetről, valamint fényképeket készíteni a törött kerámiákról. 
  2. Ezután a képeket és a jegyzőkönyvet el kell küldeni az attilambrus@gmail.com címre, hogy a káresetet be tudjuk jelenteni.
  3. Új kerámiák kerülnek majd kikézbesítésre.

A kerámiák újbóli kézbesítésének ideje raktárkészlettől függően változhat.

 

Tudok-e rendelni külföldre is?

Igen, van mód külföldi címet is megadni rendeléskor. A webáruház automatikusan kalkulálja a futárszolgálattal történő szállítás költségét. A webáruházban található szállítási költségek 1,5 kg súlyt meg nem haladó rendelésre vonatkoznak. Külföldi rendelés leadása előtt további információkért kérjük keress telefonon a +3670/416-0749 ügyfélszolgálati számon, vagy emailben az attilambrus@gmail.com címen.

 

TERMÉKEKKEL KAPCSOLATOS TUDNIVALÓK

Kérhetem a termékeket dedikálva?

Igen, van erre lehetőség. Könyveknél külön fel is van tüntetve, de valójában bármelyik termék kérhető dedikálva. Ilyenkor a rendelés véglegesítése előtti “Megjegyzés” mezőben kell kérni a dedikálást és könyvek esetében azt is megírni, hogy milyen névre kéred. A termékek minden esetben AA márkajellel vannak az aljukon ellátva.

 

Lehet névvel, felirattal ellátott kerámiákat rendelni?

Igen, bizonyos termékek rendelhetőek felirattal. Minden egyes ilyen terméknél az opcióknál a mázon kívül megjelenik a “Felirat” opció is.

  1. Ha nem szeretnél rá feliratot, akkor a “nem kérek rá nevet/nem kérek rá feliratot” lehetőséget kell választani. Ez esetben nem terheli felár a terméket.
  2. Ha szeretnél kérni a termékre akkor a “név/felirat” lehetőséget kell választani. Ekkor kosárba helyezéskor név esetén 500 Ft, felirat esetén 1000 Ft felár adódik hozzá a termék árához. A rendelés véglegesítése előtt a “Megjegyzés” mezőben lehet feltüntetni a kért neveket/feliratokat. 

A feliratok minden esetben gravírozva kerülnek a kerámiákra. Mivel ezt a folyamatot mázazás előtt kell elvégezni, így körülbelül egy hónapos elkészítési idővel kell számolni megrendeléskor.

 

Lehet céges logoval, emblémával rendelni kerámiákat?

Igen, van erre lehetőség. Többször volt már rá példa, hogy kávézóknak, cégeknek készített Attila kerámia termékeket. Ezeket fel lehet használni belsős, illetve promóciós célokra is. Az egyedi tervezés és gyártás miatt minimum 50-60 darabos rendeléseket áll módunkban kivitelezni. Árajánlatot kérni a konkrét elképzelésre az “Egyedi rendelés” menüpontban lehet bejelentkezést követően vagy az attilambrus@gmail.com címen. 

 

Van a termékeken vízjel, embléma?

Igen, minden kerámia az aljába ütött “AA” felirattal kerül elkészítésre.

 

Miért kell egy hónapot várnom a kerámiára, ha nincs készleten?

Mivel a kerámiák kézműves termékek, ezért elkészítésük időbe telik. Bonyolultságtól és mérettől függően akár 3-6 hétbe is telhet egy-egy termék elkészítése (korongozás vagy öntés, szárítás, mázazás, többszöri égetés, festés, stb.) Amint elkészül a kerámia, mihamarabb átadjuk a futárszolgálatnak.

 

Miért különbözik a kerámia színe a fényképen lévőtől?

Mivel a kerámiák kézműves termékek, ezért a rájuk kerülő máz vastagsága és az őket égetéskor érő hőbevitel is eltérhet. Ezek miatt változhat a színük is. A webáruházba felkerülő fényképek készítése során törekszünk a színhűségre, mégis a monitorok sokféleségéből fakadóan a valóságos termék színe eltérhet a képen látottaktól.

 

Miért különbözik a kerámia mintája a fényképen lévőtől?

Mivel a kerámiák kézműves termékek, mindegyiket egyedileg formázva, mintázva és festve. Ebből adódóan a fényképen látható terméktől eltérhet a megrendelt termék mintája.

 

Miért különbözik a kerámia mérete a leírásban lévőtől?

Mivel a kerámiák kézműves termékek, az egyedi gyártás során méretbeli különbséget adódhatnak közöttük. Ilyen eljárások a korongozás, szárítás és az égetés. A webáruházban szereplő méret értékek több termék leméréséből kalkulált átlagos méreteket jelölik.

 

ESEMÉNYEK ÉS HÍREK

Hogyan tudok feliratkozni a hírlevélre?

Az Ambrus Attila Kerámia hírlevelére ide kattintva van lehetőség. A feliratkozás során vezeték és keresztnevet, valamint email-címet kell megadni. A hírlevélben értesülhetsz aktuális kedvezményekről, eseményekről, új termékekről.

 

Attila milyen eseményeken, vásárokon vesz részt?

Attila egy évben nagyon sok rendezvényen szokott részt venni. ezek az események minden esetben felkerülnek a weboldal “Vásárok, események” menüpontja alá, valamint az Ambrus Attila Kerámia Facebook oldalra is.

 

Előadással egybekötött közönségtalálkozókkal kapcsolatban hogyan tudok érdeklődni?

Attilát nagyon sok helyre hívják az országban előadásokat tartani. Háromféle módon van lehetőség ezekkel kapcsolatban érdeklődni:

  1. Üzenetben az Ambrus Attila Kerámia Facebook oldalon.
  2. Az ügyfélszolgálati telefonszámon: +3670/416-0749. Hívható hétfőtől-péntekig 9 és 17 óra között
  3. Emailben az attilambrus@gmail.com címen.