Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

Az áruház kezelése – a használat, rendelés szabályai

Az áruházat olyan szolgáltatásokkal és lehetőségekkel igyekeztünk felépíteni, hogy Ön minél egyszerűbben megtalálhassa és megvásárolhassa a keresett terméket. Az áruház funkcióit elsősorban a személyes vásárlás során is felmerülő igényekhez igazítottuk, és azon túlmenően próbáltuk további ötletekkel segíteni a vásárlást. A legmegfelelőbb termék kiválasztásának elősegítésére, igyekszünk Önnek a lehető legtöbb javaslatot, és információt nyújtani a kiválasztott termékekre vonatkozóan.

Böngészés

Az áruházban Ön rendelés feladása nélkül is tájékozódhat termékeinkről. Ebben az esetben adatainak megadása nem szükséges. A bejelentkezés és regisztráció nélkül történő böngészés közben is kiválaszthat termékeket, amelyek egy átmeneti tárolóba kerülnek, s ha Ön regisztrálja magát adatai megadásával ezen cikkek azonnal megrendelhetőek, így nem szükséges, hogy bejelentkezés után újra kiválassza azokat. A termékek megtekintésére egy több szintű menüstruktúrát hoztunk létre. A főoldalon található hivatkozások segítenek a fő termékcsoport kiválasztásában, melyen belül további alcsoportok szerepelnek. A kívánt termékcsoportra kattintva, részletes terméklistát kap. Itt választhat a termékek közül, és eljuthat a termékek részletes információs oldalaira, amelyen már fénykép és részletes leírás is található. A lap alján láthatja az árat, illetve itt teheti kosarába a terméket. A rendeléshez regisztrálni kell adatait, melynek jóváhagyása végén megerősítő emailt küldünk email címére. Erre rákattintva él regisztrációja a webáruházunkban. Ezzel az email címmel és az Ön által megadott jelszóval tud belépni az áruházba. Amennyiben szeretne más termékeket is megtekinteni, az áruház minden oldalán megtalálható kézelőgombok segítségével böngészhet tovább.

Keresési lehetőségek:

  • A „gyorskeresés” funkcióval a vásárlást, illetve a kiválasztást szeretnénk megkönnyíteni, mivel egy szót, vagy szótöredéket megadva lehet keresni a termékek azonosítójában, megnevezésében és a termékleírásban.
  • Az „összetett keresés” funkcióval jóval szélesebb skálán kereshet akár a termék leírásban, akár a gyártó neve szerint, akár megadott értékhatáron belül.

Rendelés

Érvényes rendelést Ön csak regisztráció után, a szállítási és számlázási adatainak megadásával adhat fel. A regisztráció során az adatlapot értelemszerűen ki kell tölteni. Ezután megerősítő emailt küldünk email címére. Erre rákattintva él regisztrációja a webáruházunkban. Ezzel az email címmel és az Ön által megadott jelszóval tud belépni az áruházba. Természetesen lehetőség van eltérő szállítási és számlázási cím megadására is, így akár ajándékot is küldhet áruházunkból. A regisztrációt megelőzően, vagy követően kosarába elhelyezheti a kívánt termékeket. Itt választhat fizetési és szállítási módot. A szállítási cím megadása után az áruházi szoftver automatikusan kiszámítja a fizetendő szállítási díjat. A megjegyzés rovatba beírhat pl.egy fontos dátumot (ha ajándékba lesz) vagy speciális kérést, méretet. A profil oldalon tudja követni a rendelése státuszát, illetve itt tudja a személyes adatokat módosítani is.

Szerződéskötés

  1. Kiválaszthat egyes árucikkeket a webáruház kínálatából, és a „Kosárba” gombra klikkelve beteheti őket az elektronikus bevásárló kosárba, miután megadta a méretet, illetve mennyiséget. Önre nézve kötelező érvényű megrendelés csak akkor jön létre, amikor a szerződés teljesítéséhez szükséges valamennyi információt megadta, megerősítette, hogy ismeri a jelen Feltételeket, és ráklikkelt a „megrendelés véglegesítése” gombra. A megrendelés gombot követően fizetési és szállítási módot tud választani. Mielőtt erre a gombra klikkelne, megrendelését és a rendelésével kapcsolatban megadott információkat bármikor módosíthatja vagy felülvizsgálhatja.
  2. Miután rendelését elküldte, kapni fog egy automatikusan generált e-mail visszaigazolást arról, hogy rendelését megkaptuk (a továbbiakban a „Visszaigazolás”). A Visszaigazolás információkat tartalmaz a megrendeléséről. Ha a megrendelési folyamat során addig még nem nyomtatta ki vagy mentette el egyéb formában a megrendelése részleteit és az Általános Feltételeket, javasoljuk, hogy nyomtassa ki és mentse el ezt az e-mailt. Mi nem mentjük el. A Visszaigazolással nem jön létre adásvételi megállapodás; a visszaigazolás csupán azt dokumentálja, hogy megérkezett hozzánk a megrendelése-.
  3. Fenntartjuk magunknak a jogot a megrendelés visszautasítására; semmi nem kötelez bennünket arra, hogy a megrendelése alapján szerződést kössünk. A megrendelését akkor fogadjuk el először, amikor a megrendelt árucikkeket feladjuk. Erről külön e-mailben küldünk értesítést.
  4. A minimális szállítási érték 1000 Ft. Ennél alacsonyabb összegű megrendelést nem fogadunk el.

Az árak és a szállítási költségek

A ambrusattilakeramia.hu oldalon megjelenített árak tartalmazzák a törvény által előírt áfát, de nem tartalmazzák a kiszállítás díját. Minden megrendelés szállítási költsége ugyanaz, függetlenül a megrendelés méretétől vagy súlyától, de ez országonként változhat. Az egyes szállítási módok költségét a fizetési folyamat során egyértelműen feltüntetjük.

  • A szokványos szállítási díjunk utánvétes, Magyarországon: 1200 Ft.
  • Előre utalás, paypal fizetés esetén 990 Ft Magyarországon.
  • Ha 25.000ft értékben vásárol az áruházban, a szállítási díjat átvállaljuk belföldön!

Amennyiben rendelését nem tudjuk teljes egészében elküldeni, a kiegészítő szállításokhoz nem adunk hozzá újabb költséget. Az árak az üzletekben és az interneten eltérhetnek.

Szállítási feltételek

Szállítási cím

Házhoz szállítást az egész ország területére és a nagy világba (Európa/Európán kívül eső területekre) is lehet kérni. Szállítási címként szerepelhet a lakás, vagy akár a munkahely címe is, azaz Magyarország/Európa/Európán kívül eső területekre bármilyen szállítási cím megadható. A szállítási cím eltérhet a számlázási címtől is. Szállítási címként azt a címet érdemes megjelölni, ahol a vevő nagy valószínűséggel tartózkodik a szállítás várható időpontjában. A rendeléskor megadott szállítási címet/fizetési módot utólag nem lehet módosítani! Amennyiben ezt szeretné mégis megtenni, kérem írjon emailt a megrendelés nevével/azonosítójával az új fizetési mód/szállítási cím tartalmával az attilambrus@gmail.com címre.

Szállítási határidő

A megrendelés visszaigazolása általában 48 órán belül megtörténik. Ha esetlegesen mégsem történik meg, kérem érdeklődjön az attilambrus@gmail.com címen, hogy nem lépett-e fel szerver hiba, esetleges meghibásodás. Amikor a rendelt termék elkészül, átadjuk azt a futárszolgálatnak a rendelés „feldolgozás alatt” állapotúból „teljesített” állapotú lesz. Erről email értesítőt küldünk. Megadjuk a futárszolgálat telefonszámát, adatait, ők is fognak ezzel egyidőben küldeni egy emailt, amiben megtalálja a csomag számát, illetve a csomaghoz tartozó ügyfélszolgálati számát. Ha a futár nem találta volna a címzettet a megadott címen a kézbesítés időpontjában, az emailben megadott telefonszámon tud időpontot egyeztetni a futárral, érdeklődni a csomagról. De sikertelen kézbesítés esetén a futárnak is kell hagynia a postaládában értesítőt a sikertelen kiszállításról. Az Ambrus Attila Kerámia belföldön kizárólag a GLS csomagszállító céggel szállíttat csomagokat, külföldi kiszállítás esetén Magyar Postával és GLS csomagszállító partnerekkel. A termékek kis szériában készülő kézműves jellegéből adódóan várni kell a termékek elkészültére, ha azok nincsenek raktáron. Rendelés előtt a várakozási időről érdemes telefonon tájékozódni, a félreértések elkerülése végett! Amennyiben neves napra, ajándékba szánja a terméket, kérjük a dátumot jelezze a megjegyzés rovatban vagy emailben, esetleg az ügyfélszolgálati telefonszámon.

Szállítási díj

A csomag méretétől, és a megrendelt árucikkek számától függetlenül, az utánvétes belföldi szállítási díj 1200,-Ft, ami magában foglalja a csomagolási és postai költségeket is. Előre utalás és PayPal fizetés esetén a belföldi kiszállítási díj: 990 Ft. Amennyiben 25.000ft felett rendel belföldön a szállítást átvállaljuk! A külföldre küldött csomagok ára országonként eltérő, a GLS árait a megrendeléskor a kiválasztott ország után generálja a rendszer. Ezekről előre érdeklődhet ügyfélszolgálatunknál is, illetve a lap alján összeállítottunk egy listát a leggyakoribb külföldi szállítási országokkal.

Számla kiegyenlítése

Utánvét esetén

A megrendelt termék/termékek árát és szállításának összegét vagyis az utánvételi díjat a vevő kézbesítéskor a futárnak fizeti. Nagyobb összegű rendelés esetén kérhetjük az összeg egy részének vagy egészének átutalását!

Előre utalás bankszámlára

Külföldi szállítást csak előre utalással vagy PayPal fizetéssel tudunk vállalni! Amennyiben ezt a fizetési módot választja, a megrendelés után kap egy emailt a bankszámlaszámmal, amire a termék és szállítás ellenértékét át tudja utalni. A bankszámla adatokat az oldal alján lévő Impresszum menüben is megtalálja! Ezt követően leellenőrizzük az utalást, ami általában 1-5 nap, és utána tudjuk küldeni a terméket.

PayPal fizetés

Az áru ellenértékét és szállítását PayPal számlánkra is áttudja utalni. Az utalást követően, ezt leellenőrizzük 1-5napon belül, és további ellenérték nélkül feladjuk a kívánt csomagot. Ez esetben banki vagy hitelkártya adatait a PayPal veszi nyilvántartásba a regisztráció során

Fizetési módok

Előre utalás, PayPal

Előre utalás esetén az AKACSIKI TRADING KFT. bankszámlájára (adatok: impresszum menüben) a termék ellenértékének beérkezése után szállítási információt küld. PayPal fizetés esetén utalásos számlát állít ki.

Készpénzes fizetés átvételkor

Választásod szerint a termékek átvételekor készpénzben is fizethetsz, díjmentesen.

Megrendelés/a szerződés teljesítése

A választható rendelési módok:

  • az ambrusattilakeramia.hu oldalon vagy
  • telefonon történő rendelés.

Amint leadtad a megrendelést, visszaigazoló e-mailt küldünk, ha megadtad nekünk az e-mail címed. Amennyiben valamilyen oknál fogva rendelésed nem tudjuk teljesíteni, azt mihamarabb tudatjuk. Ha ilyen megrendelés ellenértéke beérkezett hozzánk, a vonatkozó összeget ugyanazzal a fizetési móddal próbáljuk meg visszatéríteni, amely útján a kifizetés érkezett. Amennyiben valamilyen okból más megoldás szükséges, értesíteni fogunk, és megkérünk, hogy vedd fel a kapcsolatot az ambrusattilakeramia.hu ügyfélszolgálatával, akik elvégzik a kifizetést. A rendelés visszaigazolása a legtöbb esetben 48 órán belül megtörténik, de esetenként több időt vesz igénybe. Amennyiben alkalomhoz kötik a megrendelés tárgyát, érdemes telefonon érdeklődni az aktuális raktár készletről. Ha szeretnéd megváltoztatni a regisztrált adataidat, arra van lehetőség az email cím és jelszó belépése után. Amennyiben egy aktuális rendelés szállítási/fizetési módját szeretnéd megváltoztatni, kérlek írj erről emailt! Fontos, hogy a levél tartalmazza a megrendelő nevét/rendelés azonosítóját, illetve, hogy mire cseréljük ezt aktuálisan.

Kézbesítés

Az Ambrus Attila Kerámia a lehető leggyorsabban fogadja be és dolgozza fel a megrendeléseket, és mindent elkövet, hogy a megrendelést a kiválasztott szállítási feltételekkel eljuttassa tartózkodási címedre vagy a megadott egyéb magyarországi, külföldi címedre. Az Ambrus Attila Kerámia a lehető legrövidebb idő alatt és a megrendelések beérkezésének sorrendjében igyekszik elküldeni a csomagokat. A rendelés visszaigazolásától számított 3-7 munkanapon belül igyekszünk elvégezni a szállítást. Bár mindent megteszünk, hogy ebbe az időkeretbe beleférjünk, mégis előfordulhat, hogy váratlan okok miatt a kiszállítás több időt vesz igénybe. Révén, hogy kis szériás, kézműves termékekről van szó, előfordulhat, hogy több időbe telik a termék előállítása.

Amennyiben rendelésed szeretnéd ütemezett dátumon átvenni, kérjük, jelezd a megrendelés megjegyzés rovatában vagy keresd meg a Ambrus Attila Kerámia ügyfélszolgálatát telefonon +3670/416-0749 vagy e-mailen az attilambrus@gmail.com címre.

Felelősségünk

A jelen Feltételekben foglaltak semmilyen része nem zárja ki és nem korlátozza a Ambrus Attila Kerámia felelősségét semmilyen esetben, amelyben a felelősségünk kizárása vagy korlátozása törvénybe ütközne.

Az Ambrus Attila Kerámia nem felel olyan közvetett veszteségekért, amely a fő veszteség vagy kár mellékhatása, például profit vagy lehetőség elvesztése; vagy a termékek kiszállásának elmaradása vagy jelen Feltételekben foglalt bármely egyéb kötelezettségünk nem teljesítése, amennyiben a nem teljesítés olyan esemény következménye, amely ésszerű irányításunkon kívül esik, ami nem kizárólag magában foglalja a tűzesetet, árvizet, vihart, lázadást, zavargásokat, háborút, nukleáris balesetet és terrorcselekményt.

Felelősségünk az ambrusattilakeramia.hu oldalon elküldött megrendeléseddel kapcsolatos bármilyen veszteségért vagy kárért a megrendelés teljes áráig terjed.

Ha problémád van egy termékkel kapcsolatban, amelyet az Ambrus Attila Kerámiától vásároltál, és panaszodat nem sikerült érvényesítened a Ambrus Attila Kerámiánál, akkor panaszodat benyújthatod az EU online vitarendezési platformján („ODR platform”).

Az ODR platform az EU-n belüli fogyasztók és kereskedők számára lehetővé teszi, hogy bíróságon kívül próbáljanak meg egyezségre jutni az online vásárlásból eredő panaszokkal kapcsolatban. Ez a felhasználóbarát és interaktív honlap az EU minden hivatalos nyelvén elérhető és ingyenesen használható. Az ODR platform használatával a fogyasztó és a kereskedő megegyezhetnek egy vitarendezési testület kiválasztásában, majd ezt követően végigmennek egy folyamaton, hogy megoldást találjanak a fogyasztó panaszára. Az ODR platform itt érhető el: http://ec.europa.eu/odr.

Színek

Minden ésszerű erőfeszítést megteszünk annak érdekében, hogy termékeink jellemzőit pontosan jelenítsük meg, beleértve az anyagösszetételt és a színeket. Az általad látott színeket ugyanakkor számítástechnikai rendszered határozza meg, és nem tudjuk garantálni, hogy a számítógép pontosan jeleníti meg a színeket.

Szavatosság, jótállás, kellékszavatosság

Amennyiben a megvásárolt termék hibás, az Ambrus Attila Kerámia az összes vonatkozó törvényi kötelezettségét betartva jár el. Amennyiben egyértelmű anyagi vagy gyártási hibás termékkel kapcsolatban van panaszod, beleértve a szállítás közben megsérült terméket is, kérjük, tudasd velünk azzal, hogy haladéktalanul visszaküldöd a terméket és egy emailt a kifogás tárgyáról.

Garancia, szavatosság

Termékeinkre a törvény által előírt fél éves garanciát vállalunk. Sérült, törött termékekre, nem megfelelő használatból eredendő meghibásodásra a garancia nem érvényesíthető. A garancia érvényesítéséhez a hibás terméket vissza kell hozni vagy küldeni címünkre. A visszaküldés posta költsége a vásárlót terheli! A hibás/problémás termékeket ajánlott küldeményként kell postacímünkre feladni, a reklamáció jogszerűségének megállapítása után a terméket cseréljük és postázzuk a megadott címre.

AKACSIKI TRADING KFT.

2500 Esztergom, Cickafark u. 6.

Cégjegyzékszám: 13-09-176663

Adószám: 24297783-1-11

Telefonszám: +3670/416-0749

További kérdések és észrevételek: attilambrus@gmail.com

Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a termék hibás teljesítése esetén cégünkkel szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön - választása szerint - az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy cégünk számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát cégünk költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra cégünk adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő fél év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön cégünkkel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást cégünk nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az előző pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén általános szerződési feltetelek alapján az Ambrus Attila Kerámia fél év jótállásra köteles.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az ezekre vonatkozó pontokban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Csere

A megvásárolt terméket eredeti, sérülésmentes állapotban, a számla visszaküldése mellett cseréljük ki vagy vesszük vissza. A csere folyamán felmerült postaköltségeket a vevőnek kell fizetnie. A termék árát kizárólag számlaszámra tudjuk visszautalni, postautalványon nem. Kérjük, az átvételtől számított 14 munkanapon belül küldje vissza részünkre a terméket. Utánvétes küldeményt nem veszünk át.

Az elállási joggal kapcsolatos tudnivalókat megtalálja az Általános Szerződési Feltételek menüpont alatt.

A postai úton visszajuttatott termékeket könyvelt küldeményként (ajánlott) megfelelő külső burkolattal ellátva, a számlával együtt add fel. Sajnos a Posta által elvesztett áruért, vagy a szállítás közben bármilyen módon keletkezett károkért nem tudunk felelősséget vállalni.

Várakozási idő

A termékek elkészítésére várni kell, ha azok nincsenek készleten. Mivel minden termék kézműves termék, ezért a várakozás a termék gyártási idejétől és attól függ, mikor kerül a rendelt termék elkészítése sorra. Célszerű rendelés előtt e-mailben vagy telefonon tájékozódni a várható szállítás dátumáról!

Jogi tudnivalók a vásárlással kapcsolatban

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, eredeti csomagolásban, sértetlen állapotban visszaküldheti a megrendelt terméket.

AKACSIKI TRADING KFT.

2500 Esztergom, Cickafark u. 6.

Cégjegyzékszám: 13-09-176663

Adószám: 24297783-1-11

Telefonszám: +3670/416-0749

További kérdések és észrevételek: attilambrus@gmail.com

A megrendeléstől való elállás

Rendelésedet lemondhatod vagy visszaküldheted az elküldésének dátumától a megrendelés átvételétől számított 14 napig. Ha a tételeket már kifizetted, visszatérítést kapsz, amely nem tartalmazza a visszaküldési költséget az Ambrus Attila Kerámia számára, amennyiben ilyen költség merül fel. Ha egyes tételeket meg szeretnél tartani, és csak rendelésed egy részét mondanád le, a szállítási költséget ebben az esetben sem térítjük vissza. Amennyiben a kiszállított tétel hibás, kérjük, haladéktalanul értesítsd a Ambrus Attila Kerámiát és küldd vissza a tételt a „Csere” szakasznak megfelelően. Az Ambrus Attila Kerámia minden hibásnak ítélt termék árát és szállítási költségét teljes mértékben visszafizeti. Az itt meghatározott feltételek nem korlátozzák a törvény által meghatározott jogokat.

Ha szeretnél elállni vagy visszaküldeni rendelésedet, kérjük, erről küldj nekünk írásos értesítést postán, vagy küldj levelet: AKACSIKI TRADINK KFT. 2500 Esztergom, Cickafark u. 6. vagy e-mailt az attilambrus@gmail.com címre vagy töltsd ki és küldd el az erre szolgáló elállási nyilatkozat mintát; és küldd vissza nekünk a tétel(eke)t az alábbi szakaszban meghatározottak szerint a fenti szakaszban meghatározott 14 napon belül. Mi visszatérítjük a vételárat, amennyiben lehetséges, ugyanazt a fizetési módot használva, amellyel a kifizetés hozzánk beérkezett a lehető leghamarabb, de legkésőbb a rendelés lemondásának beérkezését követő 14 nap elteltével, feltéve, ha a kérdéses tételeket vagy azok elküldésének bizonyítékát megkaptuk. A visszatérítéshez más kifizetési módot is használhatunk, amennyiben azt jóváhagyod; ez semmilyen esetben nem jár további költségekkel.

Visszaküldés

Az Ambrus Attila Kerámia az előző szakasznak megfelelően (Megrendelésről való elállás) garantálja a teljes pénzvisszatérítést, feltéve, ha minden tételt az átvételi állapotában küldesz vissza. Ez azt jelenti, hogy a tételek nem károsodtak, nem szennyeződtek, illetve minden címkéjük és cédulájuk sértetlen.

A termékek visszatérítése a Ambrus Attila Kerámia standard visszatérítési folyamatával, otthoni átadás útján történik.

Ha Ön az elállási jogával él, az elállási jog gyakorlása

Az elállási jog 14 naptári napon belül gyakorolható.

A határidőn belül gyakorolt elállás a felek közti szerződés megszűnését eredményezi, mely alapján az átvett terméket és a megfizetett vételárat vissza kell szolgáltatni a másik félnek.

Elállási/felmondási jogát gyakorolhatja a nyilatkozat-minta (lásd alább) útján vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell juttatni a terméket.

A szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.

A termék visszaküldésének költségét Önnek kell viselnie, a Vállalkozás nem vállalja e költség viselését. Ön kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, a Vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

Ambrus Attila Kerámia a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget az Ön részére.

Amennyiben Ön élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti a Ambrus Attila Kerámia elérhetőségén írásban (attilambrus@gmail.com) – a mellékelt, kitöltött és aláírt elállási nyilatkozat segítségével – email (szkennelt) vagy postai úton. Postai úton ajánlott küldeményként írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe. A megrendelt terméket postai úton vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Ambrus Attila Kerámia részére. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 naptári napon belül.

Ha a vásárló eláll a szerződéstől, köteles a termék(eke)t eredeti, sértetlen állapotban, az elállási nyilatkozattal együtt haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 naptári napon belül visszaküldeni az alábbi címre: AKACSIKI TRADINK KFT. 2500 Esztergom, Cickafark u. 6.

Panaszkezelés

Ha olyan vita merül fel, amit nem sikerül békés úton rendezni, és a vonatkozó jogszabályok alapján fogyasztónak minősülsz, úgy a bírósági eljárás mellett jogod van panaszt tenni a lakóhelyed szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóságnál. Ezenkívül a termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vita esetén eljárást kezdeményezhetsz a lakóhelyed szerint illetékes megyei békéltető testületnél.

Ezúton tájékoztatjuk, hogy esetleges fogyasztói jogvita esetén, lehetősége van az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulni közvetlenül vagy a Komárom-Esztergom megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testületen keresztül az alábbi elérhetőségeken:

A panaszkezelésre, panasz benyújtására lehetőség van szóban székhelyünkön (2500 Esztergom, Cickafark u. 6.). Továbbá emailes, írásos formában is ezt megteheti az attilambrus@gmail.com címen vagy jelezheti ügyfélszolgálati telefonszámunkon: +3670/416-0749

A szóbeli panaszt azonnal megvizsgáljuk, és szükség esetén orvosoljuk. Amennyiben ezzel Ön nem ért egyet, és azonnal kivizsgálás nem lehetséges, kötelesek vagyunk jegyzőkönyvet felvenni az Ön álláspontjáról és panaszáról.

Ennek másolati példányát szóbeli panasz esetén átnyújtjuk Önnek. Telefonos vagy emailes írásbeli panasz esetén kötelkesek vagyunk egyedi azonosítószámmal ellátni. Érdemi választ 30 napon belül kötelesek vagyunk adni panaszával kapcsolatosan.

A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell:

  • az Ön nevét, lakcímét
  • a panasz előterjesztésének helyét, idejét, módját
  • a panasz részletes leírását és az Ön által bemutatott iratok, dokumentuok és egyéb bizonyítékok jegyzékét
  • Panaszával kapcsolatos saját álláspontunkat, amennyiben a panasz azonnal kivizsgálsára kerül
  • a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - az Ön aláírása
  • jegyzőkönyv felvételének helyét, idejét
  • telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószámát

 Az írásbeli panaszt cégünk - ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik - a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontunkat indokolni kötelesek vagyunk.

Cégünk a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig kötelesek vagyunk megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

A panasz elutasítása esetén  kötelesek vagyunk Önt írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

Ha problémád van egy termékkel kapcsolatban, amelyet az Ambrus Attila Kerámia online-tól vásároltál, és panaszodat nem sikerült érvényesítened az Ambrus Attila Kerámiánál, akkor panaszodat benyújthatod az EU online vitarendezési platformján („ODR platform”).

Az ODR platform az EU-n belüli fogyasztók és kereskedők számára lehetővé teszi, hogy bíróságon kívül próbáljanak meg egyezségre jutni az online vásárlásból eredő panaszokkal kapcsolatban. Ez a felhasználóbarát és interaktív honlap az EU minden hivatalos nyelvén elérhető és ingyenesen használható. Az ODR platform használatával a fogyasztó és a kereskedő megegyezhetnek egy vitarendezési testület kiválasztásában, majd ezt követően végigmennek egy folyamaton, hogy megoldást találjanak a fogyasztó panaszára. Az ODR platform itt érhető el: http://ec.europa.eu/odr.

Tulajdonjog

Az Ambrus Attila Kerámia oldalán minden szellemi alkotáshoz fűződő jog tulajdonjog, mint például védjegy vagy szerzői jog, az AKACSIKI TRADING KFT. tulajdona marad. Az Ambrus Attila Kerámia oldal és tartalmának felhasználása, beleértve az ilyen tartalom részben vagy egészben történő másolását vagy tárolását is, a saját személyes, nem kereskedelmi használatot leszámítva az Ambrus Attila Kerámia engedélye nélkül tilos.

Egyéb

A jelen feltételek szerint megkötött szerződés nem minősül írott szerződésnek, az Ambrus Attila Kerámia nem iktatja, és utólag nem lesz elérhető. Kötelező érvényű magatartási kódex nem áll rendelkezésre. A szerződést magyar nyelven lehet megkötni. Az adatbeviteli hibákat úgy tudod kijavítani, hogy visszamész a megfelelő oldalra, ott kitörlöd, majd újra beírod a bevitt adatot. Ha ez nem lehetséges, kérlek lépj kapcsolatba a Ambrus Attila Kerámia Ügyfélszolgálattal.

Információ a telefonos költségekről

Amennyiben telefonon vagy telefaxon veszi fel velünk a kapcsolatot, Önt a telefon szerződésének megfelelő költségek terhelik, további költségei nem merülnek fel.

Elállási Nyilatkozat Minta

2. melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelethez

Elállási/Felmondási nyilatkozat

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett: AKACSIKI TRADING KFT., 2500 Esztergom, Cickafark. u. 6.

e-mail: attilambrus@gmail.com

Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási/felmondási jogomat/ az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében:

…………………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………………

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

…………………………………………………………………………………………………………………

A Fogyasztó neve:

…………………………………………………………………………………………………………………

A Fogyasztó címe:

…………………………………………………………………………………………………………………

A Fogyasztó bankszámlaszáma:

…………………………………………………………………………………………………………………

Kelt:

A Fogyasztó aláírása:(kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

…………………………………………………………………………………………………………………

A weblap üzemeltetője

AKACSIKI TRADING KFT.

2500 Esztergom, Cickafark u. 6.

Cégjegyzékszám: 13-09-176663

Adószám: 24297783-1-11

Telefonszám: +3670/416-0749